,اخبار" />



با کمک این پکیج ویژه در 5 روز توانایی پاسخگویی به 40 تست قطعی از کنکور را پیدا خواهید کرد. بهترین مدرس شیمی کنکور همواره باید نکاتی در آموزش وی پیدا باشد که اول از همه باید بروی کل مفاهیم و مباحث مسلط باشد و بتواند پاسخ هر سوالی را بدهد که متاسفانه تعداد این مدرسین روز به روز در حال کاهش است. اما در بازار کنکور با توجه به تعدد منابع اعم از کتاب و کلاس و دی وی دی پیدا کردن بهترین منبع آموزش شیمی کنکور اندکی سخت است. اما برای کسب موفقیت در این زمینه نیاز به استفاده از بهترین منابع و ابزار های کنکور است که امروز در سایت حرف اخر به شما بهترین دی وی دی شیمی کنکور را با توجه به ویژگی هایی که میتواند داشته باشد معرفی خواهیم کرد. در مبحث مسائل با فرمول های فراوانی مواجه خواهید شد اما جالب است بدانید که در شیمی حرف آخر دیگر خبری از فرمول نیست. درست است که در سایت حرف آخر اقدام به معرفی بهترین دی وی دی شیمی کنکور خواهیم کرد اما مطمئن باشید که هدف اصلا تبلیغ نیست بلکه معرفی است. به دلیل اینکه تدریس در شیمی حرف آخر بر پایه شهودی سازی است دیگر نیازی به حفظ کردن ندارید.

بهترین دی وی دی شیمی کنکور یا در حالت کلی بهترین منابع کنکور باید ویژگی هایی داشته باشند که آن ها را از سایر منابع آموزشی بتواند مجزا کند و از طرفی مهمتر از ویژگی های آن، افرادی است که با استفاده از آن توانسته اند به درصد و رتبه های خوبی برسند که به صورت کامل در مورد این موارد امرو باهمدیگر بحث خواهیم داشت که با مطالعه این موارد در انتها میتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب بهترین دی وی دی شیمی کنکور بگیرید. همه مطالب شیمی کنکور از مسائل گرفته تا مفاهیم به صورت شهودی تدریس میشود و با انیمیشن. به عنوان مثال در مبحث ساختار اتم شما با یک انیمیشن به درون اتم سفر خواهید کرد و همه چیز را اعم از زیر لایه، لایه، اعداد کوانتومی به صورت شهودی میبینید و به جای حفظ کردن، آن ها را درک خواهید کرد بدون فراموشی. این پکیج به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد به عنوان بهترین دی وی دی شیمی کنکور شناحته میشود.

پکیج شیمی حرف آخر که به عنوان بهترین منبع شیمی کنکور ایران شناخته میشود. اما شاید برایتان سوال باشد که مگر امکان دارد با وجود این حجم کم همه نکات در شیمی حرف آخر پوشش داده شده باشد. در بین این 2000 تست تمامی تست های 10 سال اخیر از کنکور سراسری نیز حل شده است و وقتی با همین الگوها بتوان کل این سوالات را حل کرد نشان دهنده این است که الگو ها جامع و کاربردی هستند. اما دلیل حرف اخر این انتخاب برنامه مطالعاتی حرف آخر چیست؟ یعنی برای یک ساعت کلاس حدودا 3 ساعت از زمان شما تلف شد و دلیل مخالفت من با کلاس های آموزشی همین است. پکیج استاد شیروانی کم حجم ترین منبع کنکور است و برای اولین بار سبکی از آموزش را ارائه میدهد که شما را از حفظ کردن بی نیاز میکند و اینبار مفاهیم را درک و لمس خواهید کرد. پس چند دقیقه وقت بگذارید در عوض سرنوشت شیمی کنکور خود را تغیر دهید.

کنکوری که یکی از سرنوشت سازترین آزمون های زندگی هر فرد محسوب میشود و میتواند سرنوشت او را در کمتر از چند ساعت زیر و رو کند. ویژگی بعدی او تنظیم شیوه آموزش و آموزش به ساده ترین زبان ممکن است که هر داوطلبی با هر سطح بتواند تدریس او را متوجه شود و تست بزند. اما سومین ویژگی بهترین مدرس شیمی ایران عدم پراکنده گویی و همچنین آموزش در چارچوب مطالبی است که برای کنکور اهمیت دارد و متاسفانه در سال های اخیر به خصوص در کتاب های کمک آموزشی شاهد مطالبی برای هر درس بوده ایم که اصلا در کنکور طرح نخواهد شد و مطالعه آن موجب هدر رفتن وقت خواهد شد. پاسخ معلوم است زمانی که یک مطلب را متوجه نشویم ناچار میشویم برای پاسخگویی به سوالات آن را حفظ کنیم که بسیار زودگذر است و سریع هم فراموش خواهد شد؛ اما در بهترین منبع شیمی کنکور و با کمک بهترین مدرس شما لذت یادگیری شیمی بدون حفظ کردن را تجربه خواهید کرد. ویژگی پکیج شیمی حرف آخر را متوجه شدید؟

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با 6040 حرف آخر وب سایت خود باشید.