بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور که ❹ ماهه شما را به هدفتان میرسانند

مشاهده ویدیوهای بالا از واجب ترین کار هاست و داوطلب کنکوری هستید یا والدین داوطلب کنکور ویدیو بالا را مشاهده کنید و از زبان نگار یوسفی، فرناز باقری و سامران ابراهیم پور بشنوید که چگونه و در چند دقیقه توانستند دینی کنکور را صد بزند. اما بع سراغ نظر داوطلبان حرف آخر که با مشاور ارشد خانم فرزی کار کرده اند خواهیم رفت.عده زیادی از این دوستان که سال قبل با ما پیش رفتند توانستند جایگاه خوبی کسب کنند و به عنوان رتبه برتر حرف آخر به برنامه های تلویزیونی دعوت شوند که مصاحبه کامل با آنها و نظر رتبه های برتر حرف آخر را از لینکی که برایتان قرار داده ایم از همین سایت میتوانید مشاهده کنید. اما به سراغ نظرات دانش آموزان درباره حرف اخر آموزش پایه پنجم ابتدایی برویم. نظرات مثبت و یا منفی فراوانی را شنیده باشید اما یادتان باشد تنها فردی میتواند نقد حرف اخر را انجام دهد که واقعا از منابع این موسسه استفاده کرده باشد.

نقد موسسه حرف اخر را در اسکرین های بالا که یکی از دانش آموز های شایان مامندی است را مشاهده میکنید که به خوبی نقد موسسه حرف اخر را انجام داده است و نشان دهنده مزیت استفاده از منابع حرف آخر است. آقای مامندی حدود 3 سال است که در زمینه مشاوره فعالیت دارد و مهمترین نکته در مورد آقای مامندی تسلط کامل او برروی منابع موسسه حرف آخر می باشد که دوران کنکور از این منابع استفاده کرده است و با مشاوره حرف آخر و منابع به صورت کامل آشنایی دارد همچنین یکی از فعالان در حوزه تولید محتوای آموزشی میباشد که محتواهای جذابی را برای دانش آموزان تولید کرده است از جمله تحلیل درصد های کنکور و روابط پیش نیاز و همنیاز مابین دروس کنکور به خصوص در دروس اختصاصی و همین راهنمایی های او موجب شده است تا داوطلبان کنکور حس خوبی نسبت به این مشاور داشته باشند و از تجربیات او برای کنکور استفاده کنند.از جمله کارهای آقای مامندی تولید محتوای آموزشی نیز میباشد که برای مشاهده ویدیو های ایشان میتوانید به کانال شایان مامندی آپارات مراجعه کنید. به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم در یک نوشته نظر کل داوطلبان در رابطه موسسه حرف اخر را به صورت متنی و اسکرین نظر دانش اموزان در مورد حرف آخر را در اختیارتان قرار دهیم که تا شما هم تاثیراتی را که این موسسه حرف اخر و مشاورین حرف آخر برروی دانش آموزا دارند را به صورت عینی مشاهده کنید و تا در انتخاب بهترین منبع کنکور و بهترین مشاوره کنکور شما را یاری کنیم.

بله دینی دوم کامل تموم شده ☺️فیزیک هم دو تا فصل شاخ پیش در حال تموم شدنه.ریاضیم هم مثلثات تابع تمام و معادله هم در حال اتمامه.شیمی هم تقریبا این هفته دو فصل دوم تموم میشه ادبیات هم کل درسنامه ارایه تمام شده و درحال تست زدنم.و زبان فارسی تکواز و وازه تموم شده و تست میزنم فقط قرابت و لغت هن هر روز میخونم. موسسه حرف آخر که از سال 1390 مشغول به فعالیت در زمینه کنکور است و توانسته است در مدت زمان کوتاه اعتبار و جایگاه بالایی در بین داوطلبان کنکور کسب کند.اما خب اعتبار هر سازمان یا نهاد یا موسسه ای بستگی به نظر مخاطبان آن مجموعه دارد. الان به سراغ نظر رتبه های برتر در رابطه با محصولات حرف دینی 6040 نظام جدید آخر خواهیم رفت. خب در این قسمت به سراغ مشاوره نظر دانش آموزان در مورد مشاوره شایان مامندی (یعنی خود من) خواهیم رفت و با شما عزیزان در اشتراک خواهیم گذاشت. تعداد داوطلبانی که با حرف آخر پیش میروند بسیار زیاد است و اما در این مقاله نظرات دانش آموزان در رابطه با حرف اخر که با مشاورین ارشد مجموعه یعنی شایان مامندی ، مریم فرزی و حدیث قمری در ارتباط بوده اند را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

این هم از نظرات دانش اموزان در مورد حرف آخر که با خانم قمری مشاور ارشد مجموعه پیش رفته اند. و اما این هم نظر دانش آموزان در مورد موسسه حرف آخر که با خانم مریم فرزی مشاور ارشد مجموعه پیش حرف آخر رفته اند. مشاهده ویدیو بالا از واجب ترین کار هاست و داوطلب کنکوری هستید یا والدین داوطلب کنکور ویدیو بالا را مشاهده کنید و از زبان فرناز باقری بشنوید که چگونه و در چند دقیقه توانست دینی کنکور را صد بزند. دوستان کنکوری خوبم تمامی پیام هایی که تا اینجای کار مشاهده کردید گوشه ای از نظرات دانش آموزان حرف اخر در رابطه با محصولات حرف آخر و مشاوره حرف آخر است و تمامی این نظرات بدون اغراق هستند. در تصاویر بالا میتوانید نظر داوطلبانی که از حرف آخر استفاده کرده اند را مشاهده کنید. تمامی این نظرات دانش آموزان درباره حرف آخر کاملا صادقانه و بدون هیچ گونه اغراقی است امیدوارم که نظر دانش آموزان درباره حرف آخر برایتان مفید باشد. اما اگر خودتان نیز دانش آموز حرف اخری هستید و تجربه استفاده از محصولات فروشگاه حرف آخر را دارید حتما نظر خود را بدون هیچ اغراقی در مورد حرف آخر برای ما در کامنت بنویسید تا سایر عزیزان نیز بتوانند از تجربه شما استفاده کنند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از پکیج آموزشی حرف آخر ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.