گروه معماری بام

 

 

در این نوشتار قصد داریم در مورد گروه معماری بام برای شما عزیزان صحبت نماییم و این گروه معماری را به شما همراهان گرامی معرفی نماییم. خواهشمند است در ادامه با ما همراه باشید.

مهم ترین موضوعات مرتبط با مقاله ی گروه معماری بام به شرح ذیل می باشند:

آیا با گروه معماری بام آشنایی دارید؟

آیا در زمینه  فعالیت های مختلف گروه معماری بام اطلاعاتی دارید؟

 

آیا با گروه معماری بام آشنایی دارید؟

در ابتدای مقاله ی خود تصمیم داریم توضیحاتی کلی و مقدماتی در مورد گروه معماری بام برای شما عزیزان ارائه نماییم تا مقداری با این گروه معماری آشنا شوید. با ما همراه باشید.

این گروه معماری از تعدادی از افراد فارغ التحصیل  دانشکده های معماری در دانشگاه های ایران و خارج از کشور تشکیل شده است. این گروه معماری حاصل تجربه این افراد تحصیل کرده می باشد.

ایشان از دانشگاه های معتبر دنیا مانند  دانشگاه UBC  کانادا و دانشگاه شهید بهشتی ایران فارغ التحصیل شده اند. افرادی که در حال حاضر در گروه معماری بام مشغول به ارائه خدمت می باشند، قبل از این در شرکت ها و کمپانی های معتبر به ارائه سرویس های مشاوره ای معماری و هم چنین شهرسازی ایران مشغول بوده اند.

مهم ترین هدف از تشکیل گروه معماری بام پاسخ به نیازهای رو به توسعه ی صنعت ساخت و ساز  در زمینه ی معماری و طراحی داخلی می باش. این گروه در پایتخت ایران یعنی شهر تهران مستقر است و خدمات متنوع معماری را به مردم اقصی نقاط ایران ارائه می نماید.

اساس فعالیت های گروه معماری بام بر پایه ارائه خدمات و سرویس های  فنی و مهندسی به ویزه در حوزه ی معماری می باشد.

کارهای ارائه شده از سوی گروه معماری بام دارای کیفیتی بسیار خوب و در عین حال قیمت های مناسبی می باشند. ایشان اصل کار خود را بر اعتماد سازی بنا نهاده اند.

طراحی های انجام شده توسط این گروه، همگی خلاقانه و بر اساس علم روز دنیا می باشند.

آیا در زمینه  فعالیت های مختلف گروه معماری بام اطلاعاتی دارید؟

 

در بخش دیگری از مقاله ی خود قصد داریم مهم ترین زمینه های کاری گروه معماری بام را برای شما توضیح دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

مهم ترین خدمات ارائه شده از سوی گروه معماری بام به شرح ذیل می باشند:

طراحی نما

طراحی انواع ویلا

طراحی انواع مطب و کلینیک

خدمات عمومی در زمینه ی طراحی معماری

طراحی داخلی انواع بناها و ساختمان ها

انجام مشاوره و تامین کالا در پروژه های مختلف

اجرای پروژه های گوناگون در سطح های متنوع  نظیر: مرکزهای مختلف صنعتی، مرکزهای اداری، مطب پزشک ها،خانه های مسکونی و غیره

طراحی و اجرای انواع نورپردازی

ساخت انواع ویلاها در سریع ترین زمان ممکن

بازسازی انواع بناهای مسکونی، تجاری و اداری

در این جا به انتهای مقاله ی گروه معماری بام رسیدیم. امید است مواردی که به اختصار در مورد گروه معماری بام بیان نمودیم، برای همه ی شما عزیزان مفید بوده باشند و به خوبی با گروه معماری بام آشنا شده باشید.