موزه حقوق بشر کانادا قول می دهد آموزش در مورد آزار و اذیت ، تنوع در کارکنان را بهبود بخشد

موزه حقوق بشر کانادایی که درگیر آن است ، می گوید که تغییرات گسترده ای در بازسازی سازمان ایجاد خواهد کرد ، که شامل خاتمه دادن به کارکنان غیر بومی برای انجام تمرینات پتو بومی و اصلاح نمایشگاه هایی است که افراد متنوع به درستی در آن گنجانده نشده اند.

موزه ملی پنجشنبه چهار چارچوب جدید هشت صفحه ای را منتشر کرد که شامل 80 وظیفه ای است که سازمان می گوید برای دستیابی به پنج نتیجه انجام می شود. این چارچوب به طور عمده بر روی ترمیم آسیب های جامعه LGBT ، مقابله با نژادپرستی سیستمی و بهبود نحوه آزار و اذیت در محل کار متمرکز است.

مدیر عامل جدید موزه ایشا خان در یک خبرنامه گفت: “رویکرد ما باید نژادپرستی سیستمی و تبعیض در محل کار ما را به طرز معناداری برطرف کند. این نمی تواند پوشش پنجره باشد. این یک تلاش مداوم به طول می انجامد.”

خان ، که پس از استعفا August مدیر عامل سابق جان یانگ ، کار خود را در ماه آگوست آغاز کرد ، گفت:

این سازمان گفت كه اطمینان حاصل خواهد كرد كه تورها و برنامه هایی با محتوای اصلی بومی توسط مردم بومی ارائه می شود – از جمله تمرین پتو كایروس ، كه به منظور آموزش مردم در مورد اثرات استعمار در طول زمان از منظر بومی است.

داشتن یک تمرین پتو – و تورهایی با محتوای اکثراً بومی – که فقط توسط افراد بومی انجام می شود ، یک توصیه خارجی اخیر در مورد نژادپرستی سیستمی در موزه است و به دنبال شکایات کارکنان بومی ارائه می شود.

موزه از ماه ژوئن دچار بحران شده است ، زمانی که سی بی سی نیوز فاش کرد بعضی اوقات کارمندان را مجبور به سانسور مواد LGBT می کند. این افشاگری در پی ادعاهای نژادپرستی کارمندان سابق بود.

اندکی بعد ، پنج کارمند فعلی و سابق با ادعای آزار و اذیت جنسی توسط همان همکار مرد به CBC مراجعه کردند. این زنان گفتند که احساس می کنند شکایات آنها از منابع انسانی به طور ناعادلانه رد شده است.

قول می دهد که شامل تنوع در سطح اجرایی باشد

این موزه که با کاهش شدید درآمد دست و پنجه نرم می کند ، روز پنجشنبه گفت که کارکنان منابع انسانی را ملزم به آموزش جدید در مورد بررسی شکایات آزار و اذیت می کند. این گزارش می گوید که همه کارکنان در زمینه تعصب ناخودآگاه در تحقیقات آزار آموزش دیده و ملزم به گزارش آزار و اذیت جنسی به منابع انسانی هستند.

این سازمان همچنین قصد دارد سازوکارهای شکایت را برای شناسایی رفتارهایی که شامل تبعیض و آزار و اذیت است ، بررسی کند.

این موزه همچنین قول داده که تنوع در استخدام خود را بهبود بخشد و اولویت استخدام کارمندان BIPOC و LGBT را در سطح اجرایی تعیین کند.

نویدبخش است که همه نمایشگاه ها را مرور کنید و مشخص کنید که در آن موارد داستان های LGBT ، افراد رنگین پوست و افراد معلول به اندازه کافی درج نشده و در صورت لزوم تغییرات ایجاد شده است.

این موزه همچنین می گوید که در آینده از مردم سیاه پوست و بومی عذرخواهی قابل توجهی خواهد کرد که شامل جبران خسارت مالی در موارد قابل اثبات خواهد بود.

مرحله دوم بررسی خارجی موضوعات سیستمی در موزه در حال حاضر در جریان است.