مشخصات، قیمت و خرید استرس بار خودرو نورا مدل B420

نکته دوم: استرس بار ریو باید طراحی اختصاصی داشته باشد درست است که STB فابریک برای این ماشین وجود ندارد. استرس بار یا میل تعادل یکی از اصلی ترین قطعات تیونینگ در خودرو مربوط به این مساله می باشد. بسیاری از زوجین به دلیل این که در طول رابطه جنسی درک نمی شوند یا ترس از ارضا نشدن یا عدم ارضای طرف مقابل دارند یا اصول و روش های رابطه جنسی را نمی دانند، دچار اضطراب شده و همین باعث اختلالات جنسی در مرد یا زن می شود. استرس بار می تواند بر روی تمام خودروها اعم از اسپرت و استاندارد نصب گردد و به عن.ان نوعی بیمه از جلو بندی خودروی شما محافظت نماید. هر چه فشار کمتری به سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو شما وارد شود، طول عمر آنها هم افزایش مییابد. وقتی که خودرو شروع به پیچیدن میکند به شاسی و اسکلت آن تنش های زیادی وارد می شود و اگر آنها را بتوان محدود کرد سختی شاسی افزایش مییابد و در نتیجه خوش دست بودن فرمان هم ایجاد می شود.

استرس بار تندر از آنجایی که در خودروهای اسپرت، دقت در پیچیدن بسیار مهم است و از سوی دیگر شاسی این خودروها همیشه تحت تنشهای شدید است، معمولاًً از استرس بار در آنها استفاده میشود تا توانایی شاسی خودرو را ارتقا دهد. اگر دو ماشین مشابه را در نظر بگیرید و فقط روی یکی از آنها میله تعادل نصب کنید، خودرویی که فاقد این قطعه است، زودتر دچار مشکلات شاسی میشود. در نهایت به شما توصیه می­کنیم اگر می­خواهید برای خودروتان میله تعادل نصب کنید ، حتما باید یک متخصص که به خوبی از وضعیت سیستم تعلیق و فنر­های اتومبیل شما آگاه است، مشورت نمایید. نکته دیگری که در خرید میل تعادل 405 به شما گفته نمیشود، عدم وجود محصولات فابریک در بازار است. خوب خیلی هم گرون هستن ی میله هست مثل تنظیم تعادل کشتی توی مج های شدید میمونه سر پیچ ها (فکر کنم ی وزنه ای داشته باشه) اگه به راست بپیچی میل تعادل ی کاری میکنه که نقطه ثقل ماشین به سمت راست جابه جا بشه و ماشین بتون تعادل خودش رو حفض کنه ! استرس بار وسیله ای که تو موتور و فاصله بین دو سر کمک بسته می شه و از نزدیک شدن اتاقک هر کمک به هم جلوگیری می کنه و در مرور زمان از گیجی اتومبیل در سرعت های بالا جلوگیری می کنه.

استرس بار برای تیبا
اتومبیلی که استرس بار نداشته باشد به علت داشتن رینگ و لاستیک بزرگ به مرور زمان ضربه وارده بخ چرخ اتاقک کمکها را از بالا به هم نزدیک می کند و اتومبیل در سرعت بالا گیج می شود. استرس بار تیبا و ساینا ساخت برند ایرانی نورا از تغییر زاویه ای که به مرور زمان به دلیل وارد شدن ضربات به چرخ ها و اتاقک کمک به وجود می آید، جلوگیری کرده و میزان قابل توجهی روی پایداری بیشتر خودرو و بهبود عملکرد سیستم تعلیق تاثیر می گذارد. استرات بار به میله ای می گویند که به صورت عرضی در زیر کاپوت نصب می شود، این قطعه دو قسمت از شاسی را که توپی سرکمک ها به آن وصل می شوند (Strut Tower)، به هم متصل می کند. حتی بسیاری از ROLL CAGE (قفسهای محافظ سرنشینان) که به منظور افزایش ایمنی سرنشینان برای خودروهای مسابقهای استفاده میشوند، با شاسی خودرو متصل میشوند و از این رو در زمینه افزایش مقاومت پیچشی شاسی نقش بازی میکنند. یکی از تاثیرات مهم این محصول، افزایش عمر شاسی، سیستم تعلیق و جلوبندی ماشین، در کنار بالا بردن مقاومت عاج لاستیکهاست. به طور مختصر این گونه توضیح می دهیم که درون محفظه احتراق موتور و پورت های ورودی و خروجیِ سرسیلندر برجستگی های کوچکی را می توان دید که باعث ایجاد مقاومت در برابر ورود مخلوط سوخت و هوا و خروج گازهای حاصل از احتراق می گردند.

نصب استرس بار با هزینه ای کمتر از 200 هزار تومان مقدور است ولی توجه داشته باشید هنگام تعویض باتری، کمی دچار دردسر می شوید! البته برخی از تاثیرات استرس بار مثل کاهش استهلاک شاسی دراز مدت بوده و در هنگام نصب، مشخص نیست. یعنی با قرارگرفتن روی موتور، خمیدگی سیستم تعلیق هنگام پیچها را کاهش میدهد. این قطعه در قسمت زیرین شاسی نصب شده و وظیفهاش تراز کردنِ سیستم تعلیق در حالتهای مختلف است. بهگفته او، کرونا تغییرات و مشکلات متعددی در عروق مغز مبتلایان ایجاد میکند که اغلب مشکلات متعدد روانی هم برای بیماران بهدنبال دارد: «دلایل زیادی برای بروز این مشکلات در مغز وجود دارد که از مهمترین آنها خود ویروس و حملهای است که به قسمتهای مختلف عصبی وارد میکند. میلههای آبکاری رنگی از آلومینیوم آنُدایز شده ساخته شده و به هیچ وجه رنگ خود را از دست نمیدهند. استراتهای ساده از آلومینیوم ساخته شدهاند و دو پایه از جنس ورق روغنی فولادی دارند که پوشش رنگی الکترواستاتیکشان جلوی خردگی و زنگزدگی را میگیرد. با چند گزینه ساده میتوانید رنگ و طرح استرس بار مورد نظرتان استرس بار عقب را تغییر دهید. جواب این سوال ساده است!