قبل از خرید وان جکوزی خانگی حتما این نکات را رعایت کنید!!!

جکوزی خانگی

تعریف وان جکوزی خانگی ؟

از لحاظ ظاهر جکوزی خانگی دقیقا شبیه وان ساده است با این فرق که جکوزی های خانگی دارای موتور و ماساژور ها هستند که موتور آب را با فشار بالا از جت هایی که در بدنه جکوزی تعبیه شده است به بدن میزنه و باعث ماساژ بدن می شود.

جکوزی کالا118

جکوزی خانگی مناسب با بهترین قیمت را از کجا خرید کنیم؟

از آنجایی که جکوزی ها دارای تعداد بالای مدل و آپشن ها و تیپ بندی ها می باشد و هر جکوزی در جهت های زیر سری راست و چپ تولید می شود هیچ فروشگاهی نمی تواند جکوزی ها را دپو داشته باشد برای همین اکثر از روی کاتالوگ جکوزی ها فروخته می شود و شما پس از خرید توسط کارخانه تولید می شود و برای شما ارسال می شود. 

حال ما به شما فروشگاه اینترنتی کالا118 را معرفی می کنیم که نمایندگی نمامی برند های معروف و با کیفیت وان جکوزی در ایران است شما می توانید با مراجعه به سایت کالا118 تمامی مدل ها را با آپشن ، عکس و مشخصات و لیست قیمت جکوزی خانگی با بیشترین درصد تخفیف را مشاهده کنید و پس از بررسی و مشاوره رایگان با کارشناس سایت اقدام به خرید کنید.

داشتن خدمات پرداخت در محل برای تمامی جکوزی های خانگی خریداری شده توسط شما یک آپشن برتر برای سایت کالا118 می باشد که شما با خیال راحت خرید انجام دهید.

جکوزی خانگی کالا118

یک جکوزی خانگی چه اجزا و قطعاتی دارد ؟

وان جکوزی دار خانگی که بعضا حوضچه آب گرم هم گفته می شود دارای یک بدنه که اکثرا از ورق abs و یا فایبرگلاس کامپوزیت ساخته شده است و دارای شاسی ضد زنگ می باشد شما می توانید موقع خرید جکوزی خانگی بهتر است از جکوزی هایی که بدنه  از ورق اکرلیک ساخته شده است انتخاب کنید.

تعداد جت های ماسازور جکوزی های خانگی؟

روی بدنه جکوزی بستگی به سفارش مشتری 8 عدد جت و یا بیشتر قرار می گیرد که آب داخل وان به وسیله موتور و پمپ جکوزی با فشار بالا به داخل وان پمپاژ می کند و این آب به وسیله ساکشن دوباره به داخل موتور برگشت داده می شود و دایما آب در چرخش است. 

با درخواست مشتری برای جکوزی پنل یا همان کاور اضافی می شود این پنل ها در دو سایز بزرگ برای پنل جلو وسایز کوچکبرای پنل بغل بسته می شود تا شاسی و لوازم موتور دیده نشود.

کاربرد شیرآلات وان جکوزی چیست؟

شیرآلات جکوزی روی لبه وان سوارخ شده و نصب می شود و از پایین به انشعاب آب گرم و سرد وصل می شود. خرید شیرآلات جکوزی در صورتی که روی وان جای شیرآلات گذاشته شده است الزامی نیست و در واقع شیرآلات جکوزی فقط برای پرکردن و تمیز کردن وان کاربرد دارد.

آیا موقع خرید جکوزی حتما باید موتور بلوئر انتخاب کنیم؟

موتور بلوئر جکوزی یک موتور حباب ساز می باشد که در صورت سفارش مشتری 8 عدد مینی جت زیر وان جکوزی نصب می شود و در صورت روشن شدن موتور بلوئر از کف باعث ماساژ پا و حباب سازی می شود. از نظر نویسنده این مطلب هیچ اجباری برای داشتن موتور بلوئر روی جکوزی نیست چون همان 8 عدد ماساژور دور جکوزی کفایت می کتد.

آیا باید حتما جکوزی خانگی من هیتر یا همان گرم کن آب داشته باشد؟؟

اکثر جکوزی های خانگی که در داخل ایران ساخته می شوند در صورت در خواست مشتری و در تیپ های بالا هیتر روی جکوزی نصب می شود. کاربرد هیتر جکوزی ها فقط برای گرم نگه داشتن آب می باشد ولی اکثر این هیتر ها آب سرد را گرم نمی کنند فقط آب گرم را برای مدتی گرم نگه می دارند پس در نظر داشته باشید در صورتی که جکوزی شما داخل حمام نصب می شود و دمای حمام اکثرا بالاست شاید زیاد به هیتر نیازی نداشته باشید.