شورا پس از عدم موفقیت در بازرسی امنیتی ، مکان باز مانده در هیئت پلیس وینیپگ را پر می کند

صندلی در هیئت پلیس – از ماه ژوئیه خالی – توسط برایان مایس سیاستمدار باسابقه پس از رای گیری روز سه شنبه شورا برای دادن جایگاه به شورای سنت ویتال ، ثبت شده است.

فضا خالی بود وقتی که مشاور. ویویان سانتوس پس از آنکه در بررسی سوابق پلیس مورد نیاز همه اعضای آن هیئت مدیره شکست خورد ، استعفا داد.

مایز بررسی پیشینه را پشت سر گذاشت ، اما از اظهار نظر مستقیم در مورد آنچه برای سانتوس اتفاق افتاد ، خودداری کرد ، به غیر از اینکه او گفت اولین انتخاب وی برای صندلی در تابستان گذشته بود و معتقد است که بررسی چگونگی بررسی های امنیتی لازم است.

مایس گفت: “ما باید چگونگی انجام این کار را دوباره مرور کنیم. من نمی دانم دقیقاً چطور. مردم می گویند شما می توانید آن را به RCMP ارجاع دهید ، اما اولین کاری که RCMP ممکن است انجام دهد این است که تلفن را برداشته و با پلیس وینیپگ تماس بگیرد.”

پس از بررسی امنیتی ناموفق سانتوس ، برخی از وینی پگ ها این سال را مطرح کردند که آیا پلیس پلیس وینیپگ باید مسئولیت بررسی پیشینه افرادی را که نظارت بر سرویس را بر عهده دارند ، انجام دهد.

سانتوس به سی بی سی نیوز گفت او از انتصاب مایس حمایت می کند و متعهد شد که با او و رئیس هیئت مدیره مارکوس چمبرز همکاری کند.

نقطه داگلاس پرو. ویویان سانتوس می گوید که “هنوز در تلاش است تا نام من را پاک کند” پس از بررسی امنیتی ناموفق. (جیسون امپسون / CBC)

سانتوس در بیانیه ای مکتوب گفت: “هر دو از چالش های شهر ما در رابطه با پلیس و درخواست جوامع برای نظارت بیشتر شهروندان و اصلاحات بالقوه می دانند.”

سانتوس گفت که “هنوز در حال پاک کردن نام من و بررسی راه های مختلف قانونی است.”

مایز اذعان کرد: “جنجالی” برای خدمات پلیس در سراسر آمریکای شمالی با تظاهرات خواستار بازپرداخت پلیس بوده است.

“من ادعا نمی كنم كه همه پاسخها را دارم. بدیهی است كه من به این اقلیت مشهود نمی رسم ؛ من تجربیات زیادی را كه دیگران با پلیس داشته اند نداشته ام. من فكر می كنم چیزهایی برای یادگیری دارم – من” من س askingال خواهم کرد – این نقش من است ، “مایز گفت.